Zimowe warsztaty dla dzieci

Zapraszamy chętne dzieci na grudniowe warsztaty podczas przerwy świątecznej lub warsztaty zimowe podczas ferii zimowych w dwóch turnusach. Oferujemy ciekawe zajęcia, kreatywne warsztaty, super zabawę i niezapominane wspomnienia!

14 grudnia 2018r

Warsztaty świąteczne

Serdecznie zapraszamy na rodzinne warsztaty świąteczne do Ekofarmy w Stajni Rybnica, które będa doskonałą okazją, by w przedświątecznym zamieszaniu spędzić czas razem, rodzinnie i kreatywnie.

Zapraszamy! Czas spędzony z dziećmi to najcenniejszy prezent!

12 grudnia 2018r

Dzień piąty

To już ostatnia seria zdjęć z naszych ostatnich półkolonii :( W piętek nie obeszło się bez sprawdzenia naszych szałasów... więc zaraz po śniadaniu ruszyliśmy dokończyć nasze dzieło. Złapał nas deszcz więc szybciutko wróciliśmy do Ekofarmy gdzie zrobiliśmy gniotki. Skorzystaliśmy też z okazji i poszliśmy obejrzeć zawody konne, które odbywały się w Stajni Rybnica. Potem własnoręcznie zrobione, pyszne pierogi i pożegnalny tort !

29 sierpnia 2018r

Fajny czwartek :D

Kolejny post z cyklu wspominamy półkolonie... Czwartek był strasznie napięty... zaczęliśmy tradycyjnie od śniadania - tym razem na słodko - bułki drożdżowe z marmoladą. Musieliśmy też znaleźć czas na odwiedzenie naszych szałasów w lesie i wykonanie kilku prac konserwacyjnych :) Potem przygotowaliśmy kolekcje mody plażowej lato 2018. Oczywiście nie obeszło się bez pokazu godnego wybiegów w Paryżu czy Mediolanie ;) Nie zwolniło to naszych modelek od obierania ziemniaków na obiad (pieczony kurczak, ziemniaki oraz surówka z marchewki) i na sam koniec super zabawa z wodą... BITWA NA BALONY !!!!

28 sierpnia 2018r

Survival day !

Z małym opóźnieniem, ale na wspomnienia nigdy nie jest za późno, przedstawiamy zdjęcia z 3 dnia półkolonii w Ekofarmie Rybnica :) Po śniadaniu na którym robiliśmy tosty ruszyliśmy do lasu żeby zrobić schronienie w lesie. Podzieliliśmy się na 4 grupy: Leśne duszki, Wiewiórki, Drwale i Diamenty. Każda drużyna zrobiła swój szałas ! Wyszły super ! W taki dzień najlepsze na obiad były upieczone na ogniu kiełbasy i arbuz dla ochłody :)

27 sierpnia 2018r

Dzień drugi :)

Kolejny dzień warsztatów to konie :) Po pysznym śniadaniu (jajecznica na masełku :) poszliśmy sprawdzić się w jeździe konnej. Oczywiście wszyscy poradzili sobie świetnie. Potem zorganizowaliśmy zawody w ujeżdżeniu, gdzie każdy uczestnik prezentował swój układ a niezależni sędziowie oceniali występy. Na koniec w ramach warsztatu kulinarnego urządziliśmy się na wycieczkę na Węgry - dzieciaki przygotowały pyszną nadziewaną paprykę.

22 sierpnia 2018r

Ekofarma Rybnica

Drugi turnus wystartował !

Wczoraj zaczęliśmy drugi turnus naszych wakacyjnych warsztatów :) Pierwszy dzień przebiegł na integracji - gry zespołowe, poznawanie naszego gospodarstwa no i oczywiście wspólne przygotowywanie posiłków. Na śniadanie pyszny twarożek a na obiad jeszcze lepsza pizza !

21 sierpnia 2018r

Półkolonie Stajnia Rybnica

Najlepsze półkolonie dla wszystkich miłośników koni tylko w Stajni Rybnica! Jazdy na koniach, poznawanie ich zwyczajów, super zabawa to tylko niektóre elementy zajęć. W zeszły piątek dzieciaki miały możliwość upiec ciasteczka - pyszne przysmaki dla swoich pupili.

17 sierpnia 2018r

Przystań Twórcza w Ekofarmie

To już nasz stały gość w Ekofarmie i jak zwykle zajęcia przebiegły w przemiłej atmosferze :) Tym razem robiliśmy pizze! Każdy swoją ulubioną a pomysłów nie brakowało. Nie zapomnieliśmy o naszych zwierzakach w minizoo. Troszkę zabawy ruchowej i zwiedzanie naszego gospodarstwa, każdy miał okazję posiedzieć w prawdziwej maszynie rolniczej !

9 sierpnia 2018r

Przystań Twórcza w Ekofarmie

W Przystani Twórczej w Cieplicach wystartowały półkolonie. W ramach jednodniowej wycieczki Przystań przyjechała do Ekofarmy - z czego bardzo się cieszymy :) Niestety w środę pogoda nam nie dopisała ale to nie był dla nas problem :) Wszystkie dzieci miały możliwość przejażdżki na kucyku, odwiedziliśmy nasze zwierzęta w minizoo. Następnie każdy wybierał sobie jakieś zwierzę i wykonywał je samodzielnie lub w grupach z kartonów. Wyszły świetne świnki, krowy, osły, króliki, konie .... a na koniec kiełbaski - niestety nie z ogniska ale prosto z piekarnika ;)

20 lipca 2018r

Niepubliczne Przedszkole Tuptuś

Nadrabiamy zaległości :) 18 czerwca odwiedziło nas Niepubliczne Przedszkole Tuptuś - z przyczyn obiektywnych ;) zdjęcia mogliśmy dodać dopiero dzisiaj. Atrakcji nie brakowało. Starszaki i średniaki piekły bułeczki drożdżowe, spacerowały po naszym gospodarstwie, skakały na słomie, robiły tor przeszkód, grały w piłkę. Najmłodsze dzieci spędzały czas ze zwierzętami w naszym minizoo - miały możliwość ich nakarmienia, pogłaskania, poznania ich zwyczajów. Mogli też pochwalić się umiejętnością dojenia krowy :) Wszytkie dzieci na końcu posiliły się pyszną kiełbaską z grilla i w wybornych nastrojach wróciły do swojego przedszkola.

17 lipca 2018r

Warsztaty cukierniczo - plastyczne

W dniu 8 lipca 2018r Ekofarma po raz kolejny, zamienia się w biuro zawodów dla wyścigów chartów - Coursing. Wszystkich miłośników tych pięknych zwierząt zapraszamy do Ekofarmy na niepowtarzalne widowisko.

Tradycyjnie dla dzieci przygotowaliśmy warsztaty. Tym razem tematyka cukierniczo - plastyczne. Najpierw dzieci udekorują pyszne ciasteczka a potem zrobią dla nich piękne pudełko w kształcie budy dla psa :)

2 lipca 2018r

Ekofarma Rybnica

WAKACJE W EKOFARMIE RYBNICA!

W wakacje Ekofarma Rybnica będzie otwarta weekendowo w godzinach 11.00 - 15.00. Zachęcamy do rezerwacji terminów urodzin, imprez rodzinnych, wycieczek które w dalszym ciągu będą umawiane indywidualnie w dogodnych dla Państwa terminach.

Zapraszamy wszystkich do odwiedzin i spacery również w innych dniach. Nasze zwierzęta z minizoo w ciągu dnia są wyprowadzane na świeże powietrze, warto umówić się na jazdy konne w Stajni Rybnica lub zwiedzić nasze gospodarstwo na terenie, którego znajdują się ruiny Zamku Rybnica.

21 lipca 2018r

Zamek zdobyty !

To już ostatni dzień naszych zajęć w Ekofarmie. Zaczęliśmy tradycyjnie od obchodu naszych zwierząt w minizoo, potem śniadanie (tosty francuskie i płatki z mlekiem :) Kiedy nabraliśmy już sił szykowaliśmy się na zdobycie zamku ! Rycerze przygotowali swoje zbroje a księżniczki piękne stroje. Takim orszakiem udaliśmy się na ruiny Zamku w Rybnicy, który znajduje się na terenie naszego gospodarstwa. To była naprawdę ciężka wyprawa. Najpierw musieliśmy ominąć staw, potem przedrzeć się przez knieje i wdrapać na górę... ale udało się! Wywiesiliśmy naszą flagę więc zamek uważamy za zdobyty ! Wróciliśmy strasznie głodni więc szybko zabraliśmy się za lepienie pierogów. Zanim się obejrzeliśmy była już 15.00 i musieliśmy zakończyć nasz super tydzień. Jeszcze raz bardzo dziękujemy naszym Ekofarmerom za super zabawę !

29 czerwca 2018r

Czy konie mnie słyszą?

Dzisiaj długo oczekiwany dzień, w końcu pojeździliśmy na koniach. Zanim jednak to się stało, po drodze było mnóstwo atrakcji. Zaczęliśmy od śniadania - pyszne kanapki oraz parówki. Potem poszliśmy pograć w piłkę na ustawionym boisku do piłkarzyków, niestety zaczął padać deszcz więc wróciliśmy do Ekofarmy gdzie robiliśmy pesto z makaronem. Po obiedzie udaliśmy się na konie i na koniec dnia zjedliśmy arbuza :D

28 czerwca 2018r

Buszujący w zbożu ;)

Udała się nam dzisiejsza wycieczka. Baliśmy się deszczu, złej pogody ale u nas cały czas słońce ! Zaczęliśmy od upieczenia bułek drożdżowych, zapakowaliśmy plecaki i wyruszyliśmy na wycieczkę. Doszliśmy do Wojcieszyc - tam zrobiliśmy ognisko, posililiśmy się, uzupełniliśmy płyny i wróciliśmy do Ekofarmy. Oczywiście po drodze nie zabrakło turlania się na łące, taplania w kałużach... ach było fajnie :)

27 czerwca 2018r

Dziennik pokładowy: DZIEŃ 2

U nas dzisiaj pogoda była idealna - zaczęło podać po 15.00 ale my zdarzyliśmy dzisiaj pójść na małą wycieczkę do lasu, nazbierać szyszek, kijków, kory i innych skarbów, które posłużyły nam do stworzenia girlandy lub jak kto woli łapacza snów :) Dzisiaj w ogóle dzień plastyczny bo rano udało nam się zrobić fajne mozaiki z ryżu, kaszy i kawy. Oczywiście nie obeszło się bez gotowania, nasza kuchnia na śniadanie zaserwowała jajecznicę ze szczypiorkiem a na obiad pyszne udka kurczaka, ziemniaki purée oraz surówkę z marchewki... palce lizać !

26 czerwca 2018r

Wakacje czas zacząć !

Pierwszy dzień wakacyjnych zajęć w Ekofarmie minął nam bardzo szybko... Mamy bardzo fajne, kreatywne i wesołe dzieci w grupie... generalnie pomysłów nie brakuj ;) Dzisiaj poznawaliśmy siebie oraz nasze gospodarstwo. Graliśmy w podchody, zbijaka, mieliśmy warsztat plastyczny i kulinarny (na śniadanie robiliśmy twarożek a na obiad pizze - niektórzy trzy ;) Pogoda dopisała więc mnóstwo czasu spędziliśmy w świeżym powietrzu.

25 czerwca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

To już ostatnie zajęcia PROCOWNI KULINARNEJ przed wakacjami. Postanowiliśmy z tej okazji zrobić tort dla rodziców oraz małego grilla. Tort wyszedł super - nasi EKOfarmerzy postanowili, że będzie ozdobiony świnką z naszego logo :) Grill przygotowali rodzice - troszkę pogoda nam pokrzyżowała plany ale udało się usmażyć kiełbaski :) Jeszcze raz dziękujemy za obecność wszystkim dzieciom i rodzicom ! Teraz życzymy wszystkim pięknej pogody i miłych wakacji !!!

23 czerwca 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Pamiętacie zbieranie traw i kwiatów kilka zajęć wcześniej? Na ostatnich warsztatach wysuszone zioła były niezbędnym elementem do stworzenia zielników. Wszystko zostało wklejone, skatalogowane i opisane we własnoręcznie zrobionych albumach :) W zeszłą środę "nasi" grali z Senegalem może o wyniku meczu nie warto przypominać ;) ale w Ekofarmie dzieciaki miały swoją mini strefę kibica :)

22 czerwca 2018r

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radostowie Średnim

W piątek w Ekofarmie gościła u nas grupa z przedszkola w Radostwie Średnim. Zaczęliśmy od przygotowania niezbędnych elementów stroju pasujących do tematyki warsztatów - wszystkie dzieci zrobiły pióropusze, których nie powstydził by się Siedzący Byk. Potem, jak przystało na prawdziwych Indian jazda na koniu w Stajni Rybnica, może nie na oklep... ale i tak frajda i przeżycia były niezapomniane. Nie zapomnieliśmy również odwiedzić naszych zwierząt w minizoo :)

18 czerwca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

To już przedostatnie zajęcia PRACOWNI KULINARNEJ przed wakacjami... a jak wakacje i ładna pogoda to posiłki na świeżym powietrzu. Postanowiliśmy zrobić sobie piknik. Każdy przygotował coś według własnego pomysłu... były małe kanapeczki, grzanki z serem, ciasto francuskie z szynką oraz jabłkami, twarożek, ciasteczka, chipsy jabłkowe :)

16 czerwca 2018r

Poznajemy gospodarstwo

Niepubliczne Przedszkole Piątka5

W czwartek odwiedziła nas druga tura przedszkolaków z Piątki5. Tematem wycieczki było gospodarstwo. Bardzo liczna grupa przedszkolaków zwiedziała cały nasz obiekt, Stajnię Rybnica oraz minizoo. W międzyczasie było mnóstwo zabawy, dowiedziliśmy wielu ciekawych rzeczy o funkcjonowaniu takiego gospodarstwa. Wycieczka była długa, więc koniecznie rozpaliliśmy ognisko. Kiedy dzieci posiliły się kiełbasą, zrobiliśmy jeszcze mały quiz, który przedszkolaki zaliczyły oczywiście na Piątkę5+ ;)

15 czerwca 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Po ostatnich zajęciach gdzie nasi mali majsterkowicze poznawali podstawy chemii przyszedł czas na robotykę :) Na wczorajszych warsztatach dzieci wykonały bioniczną rękę...

13 czerwca 2018r

Poznajemy gospodarstwo

Niepubliczne Przedszkole Piątka5

Wczoraj Ekofarmę odwiedziło część dzieci z Piątki5. Tematem wycieczki było gospodarstwo. Bardzo liczna grupa przedszkolaków zwiedziała cały nasz obiekt, Stajnię Rybnica oraz minizoo. W międzyczasie było mnóstwo zabawy, dowiedziliśmy wielu ciekawych rzeczy o funkcjonowaniu takiego gospodarstwa. Wycieczka była długa, więc koniecznie rozpaliliśmy ognisko. Kiedy dzieci posiliły się kiełbasą, zrobiliśmy jeszcze mały quiz, który przedszkolaki zaliczyły oczywiście na Piątkę5+ ;)

13 czerwca 2018r

Warsztaty cukiernicze

Gminne Przedszkole w Starej Kamienicy

Dzisiaj w Ekofarmie odwiedziła nas najmłodsza grupa z przedszkola w Starej Kamienicy. Okazało się, że mimo młodego wieku można bardzo szybko zostać cukiernikiem :) Dzieci z małą pomocą upiekły dzisiaj babeczki z truskawkami i kruszonką, a w oczekiwaniu, aż wyrosną w piekarniku, zrobiliśmy wycieczkę po minizoo. Potem przyszedł czas na odwiedzenie koni w Stajni Rybnica oraz przyuczenie się do zawodu traktorzysty na naszym gospodarstwie. Oczywiście nie zabrakło czasu na zabawę :)

11 czerwca 2018r

SP w Piechowicach

Wczoraj w Ekofarmie Dziki Zachód :) gościła u nas klasa ze SP w Piechowicach. Zaczęliśmy od przygotowania niezbędnych elementów stroju pasujących do tematyki warsztatów - wszystkie dzieci zrobiły pióropusze, których nie powstydził by się Siedzący Byk. Potem, jak przystało na prawdziwych Indian jazda na koniu w Stajni Rybnica, może nie na oklep... ale i tak frajda i przeżycia były niezapomniane. Nie pominęliśmy naszych zwierząt w minizoo a na koniec nasi Indianie posilili się kiełbasami z ogniska :)

9 czerwca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Wczorajszym tematem przewodnim zajęć były truskawki... Przygotowaliśmy ryż z truskawkami - szybkie, lekkie danie - idealne na upały. Pozostały czas spędziliśmy na pracy w naszych ogródkach. Niestety upalna pogoda spowodowała, że nasze plony nie są zbyt okazałe ;) chociaż rzodkiewka urosła wszystkim...

8 czerwca 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Mały majsterkowicz to człowiek renesansu, nie straszna mu botanika, meteorologia, fizyka, matematyka... teraz przyszedł czas na chemie, a może alchemię :) Na wczorajszych zajęciach Ekofarma zaminiła się na laboratorium a nasi majsterkowicze wykonywali doświadczenia.

6 czerwca 2018r

Królewska wycieczka :)

Dzisiaj odwiedziły nas dzieci z Przedszkola Król Maciuś w Jeleniej Górze. Dzieci w ramach zajęć miały wycieczkę po całym naszym gospodarstwie. Zwiedziliśmy stajnie gdzie mieliśmy możliwość pogłaskania koni, oglądaliśmy maszyny - wszyscy mieli możliwość sprawdzić jak pracuje się w traktorze :) Nakarmiliśmy zwierzęta w minizoo... potem została tylko zabawa na placu zabaw oraz pyszne kiełbasy z ogniska. Dziękujemy za miła atmosferę bo dzieciki jak zwykle spisały się na 5+

5 czerwca 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Ostatnio dużo się dzieje w Ekofarmie i mamy małe zaległości w naszej fotogalerii :D Ostatnie zajęcia z cyklu MAŁY MAJSTERKOWICZ śmiało możnaby nazwać łąkoznawstwem. Majesterkowicze wybrali się na wycieczkę w poszukiwaniu ziół do zielnika, który będą przygotowywać na kolejnych zajęciach. Okazało się, że znajomość traw, drzew i ziół była bardzo duża :) Dowiedziliśmy się jak udzielić pierwszej pomocy z liściem babki oraz tego, że z mleczy robi się pyszny miód :)

4 czerwca 2018r

Ekofarma Rybnica

Dzień dziecka - Dziękujemy :)

Baliśmy się że będzie padać lub wiać... było wręcz odwrotnie na Dzień Dziecka była prawdziwa letnia pogoda :) Dzieci bez skrępowania mogły jeść lody i pić lemoniadę. Dziękujemy za tak liczne przybycie pomimo upałów :) Każdy znalazł coś dla siebie, dla łasuchów i cukierników były gofry które dzieci same przysądzały. Dla artystów warsztaty - można było zrobić swój latawiec, małe zwierzątko lub mozajkę. Dla sportowców ścianka wspinaczkowa, lekcja judo no i oczywiście przejażdżka na kucyku. Komu było mało ruchu i słońca mógł jeszcze poskakać na dmuchańcu. Dodatkowo zjeżdżalnia i stolik z klockami lego od Prywantego Muzeum Klocków Lego w Karpaczu.

Zapraszamy do obejrzenia galerii... niestety pracy było tak dużo, że nie udało nam się zrobić za dużo zdjęć :( dlatego prosimy, jeśli macie fajne zdjęcia z Dnia Dziecka W Ekofarmie i Stajni Rybnicy, to wysyłajcie z chęcią zobaczmy jak się bawiliście.

2 czerwca 2018r

Dzień dziecka!

Miło nam poinformować, iż na festynie w Ekofarmie odwiedzi nas Pani Marlena ze swoim stoiskiem, gdzie będzie można wziąć udział w warsztatach mozaiki ceramicznej oraz Uczniowski Klub Sportowy "Jedenastka", który oprócz pokazu swoich umiejętności da nam lekcje bezpiecznego upadania :)

Każde dziecko znajdzie coś dla siebie ! Zapraszamy małych artystów, plastyków, majsterkowiczów, cukierników, sportowców do wspólnej zabawy!

29 maja 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

W ostatni czwartek pracownia kulinarna zamieniła się w pracownię cukierniczą :) Zaczęliśmy od wyrabianie kruchego ciasta na tartę. Potem bita śmietana z serkiem mascarpone - borówki i czereśnie do ozdoby... i takie cuda powychodziły naszym małym kucharzom, a raczej cukiernikom.

28 maja 2018r

Mała przerwa :)

W dniach 27 i 31 maja 2018r Ekofarma będzie nieczynna

26 maja 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Spokojnie to nie zajęcia kulinarne a klub małego logopedy :) Chłopcy dzisiaj pracowali z warzywami - maskotkami ćwicząc przy okazji swoje aparaty mowy. W starszej grupie gimnastyka dla języka też było dużo pracy.

25 maja 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Co zrobić ze starymi słoikami? Oczywiście przydają się na nowe konfitury, ale wszyscy znamy problem zalegających słoików z szafach, komórkach... my znaleźliśmy na nie sposób :D Z cyklu zrób to sam - wczoraj majsterkowicze robili lampiony. Potrzebny był słoik, troszkę filcu, nożyczki, klej a reszta to już własna wyobraźnia.

23 maja 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Nasi kucharze na wczorajszych zajęciach zamienili się w producentów płatków śniadaniowych. Najpierw musieli opracować recepturę płatków, potem je zrobić i wymyśleć kampanie reklamową :) Nazwę płatków, projekt graficzny opakowania, strategie marketingową.... oj było dużo pracy :)

18 maja 2018r

Dzień dziecka!

Długo oczekiwany, dla niektórych jeden z ważniejszych dni w roku... zbliża się Dzień Dziecka!

Ekofarma i Stajnia Rybnica zapraszają 1 czerwca 2018r. na wielki festy, podczas którego nie zabranie atrakcji zarówna dla tych małych i dużych dzieci:
ścianka wspinaczkowa, warsztaty kulinarne, majsterkowie, plastyczne, przejażdżki na kucyku, lody tajskie, jarmark oraz pyszne jedzenie.

17 maja 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Nasz klub małego logopedy cieszy się co raz większą popularnością :) Co oczywiście nas bardzo cieszy. Mamy już dwie grupy: 4-5 latków i 6-8 latków. Jak tylko pogoda pozwala część zajęć odbywa się na świeżym powietrzu :)

17 maja 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Szwadron Wilków Alfa - albo jak kto woli Drużyna A. Nasi mali majsterkowicze wczoraj konstruowali rakiety, wykorzystując prawa fizyki, plastikowe butelki i własną inwencje stworzyli coś z niczego. Na koniec zajęć dzieciaki testowały rakiety - zabawa była świetna !

16 maja 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Po dłuższej przerwie nasi mali kucharze wrócili na warsztaty z nową siła :) Na wczorajszych zajęciach robiliśmy pierogi. Najpierw ciasto potem farsz, kucharze zadecydowali, że bezwzględnie farsz musi być bez cebuli - więc ruskie były serowo-ziemniaczane :) Nie zapomnieliśmy też o naszych ogródkach, w których oprócz cebuli całkiem ładnie wygląda już rzodkiewka.

11 maja 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Po długim weekendzie majowym - chłopcy wrócili wypoczęci i pełni energii gotowi do dalszych ćwiczeń. Gimnastyka języka, trochę ruchu i zabawy na świeżym powietrzu - tak upłynęły wczorajsze zajęcia :)

10 maja 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

W Ekoframie Dziki Zachód, na wczorajszych zajęciach mali majsterkowicze zamienili się w prawdziwych Indian. Wszystko za sprawą własnoręcznie zrobionych pióropuszy :) Pomysłów nie brakowało - był Siedzący Byk ale znalazła się też Pocahontas !

9 maja 2018r

Majówka 2018r

W Ekoframie i Stajni Rybnica każdy miłośnik psów mógł znaleźć coś dla siebie podczas tegorocznej majówki. Podczas trwania coursingu młodsi goście mogli u nas wykonać własne maski związane z tematyką zawodów. Pomysłów, jak zwykle, nie brakowało ;) W naszej sali cały czas jest dostępny stolik z klockami lego dzięki uprzejmości Muzeum Klocków Lego w Karpaczu a po wszystkim na świeżym powietrzu można było poskakać na dmuchanej zjeżdżalni.

5 maja 2018r

Krótka przerwa

Ekofarma też odpoczywa :)

W dniu 02.05.2018r Ekofarma Rybnica będzie nieczynna.

2 maja 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Mała rozgrzewka przed majowym grillowaniem :) Niestety pogoda nie dopisała więc nie mogliśmy zrobić zajęć na świeżym powietrzu ale szaszłyki z piekarnika w opcji grill wyszły równie dobrze. Przy okazji po raz pierwszy pracowaliśmy z mięsem, była okazja aby sobie poopowiadać co to jest wieprzowina, drób i cielęcina.

27 kwietnia 2018r

SP w Piechowicach

Dzisiaj w Ekofarmie Bonanza :) gościła u nas trzecia klasa ze SP w Piechowicach. Zaczęliśmy od przygotowania niezbędnych elementów stroju pasujących do tematyki warsztatów - wszystkie dzieci zrobiły pióropusze, których nie powstydził by się Siedzący Byk. Potem, jak przystało na prawdziwych Indian jazda na koniu w Stajni Rybnica, może nie na oklep... ale i tak frajda i przeżycia były niezapomniane. Nie pominęliśmy naszych zwierząt w minizoo i na koniec wykorzystując ostatnie chwile słońca posililiśmy się własnoręcznie przyrządzonym mięsem... troszkę wyobraźni i nasze kiełbasy smakowały jak suszona wołowina :)

26 kwietnia 2018r

Zawodoznawstwo - zajęcia w terenie

SP nr 1 w Szklarskiej Porębie

Dziś w ramach zajęć z zawodoznawstwa, uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Szklarskiej Porębie przyjechali zobaczyć jak wygląda praca w naszym gospodarstwie. Zaczęliśmy od Ekofarmy gdzie najpierw w ramach drugiego śniadania uczestnicy wycieczki upiekli swoje pizze, kiedy się najedli mogliśmy ruszyć na wycieczkę: najpierw nasze zwierzęta w minizoo, potem spacer po Stajni Rybnica, czworoboki, stajnie, park maszynowy, magazyny, hale... trochę tego było więc na koniec trzeba było odpocząć przy ognisku :)

25 kwietnia 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Czy pamiętacie swoją pierwszą maszynę latającą? Wykorzystując wiatr, który ostatnio dosyć często wieje, nasi mali majsterkowicze skonstruowali swoje latawce. Na koniec zajęć był czas na ich przetestowanie :)

25 kwietnia 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Pracownia kulinarna ma co raz więcej członków i co raz to trudniejsze wyzwania. Wczoraj na tapecie było ciasto parzone - czyli ptysie z cukrem pudrem. W sam raz lekkie ciasteczka na bardzo ciepłe popołudnie.

20 kwietnia 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Ćwiczymy, ćwiczymy, ćwiczymy... w Ekoframie jak co środę chłopcy ciężko pracują na swoich aparatach mowy :) Wychodzi im to co raz lepiej!

19 kwietnia 2018r

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Ruszyły nasze zajęcie z cyklu MAŁY MAJSTERKOWICZ. Pogoda dopisała więc dzieciaki robiły swoje prace na świeżym powietrzu :) Podczas pracy nad strasznymi smokami ziejącymi ogniem były przerwy na zjeżdżanie ze zjeżdżalni, bieganie i z powrotem do pracy. Zobaczcie zdjęcia. Zapraszamy wszystkich, którzy zastanawiają się co robić we wtorkowe popołudnia :)

18 kwietnia 2018r

Majówka 2018r

Długo oczekiwany weekend majowy w tym roku wypada rewelacyjnie. My zapraszamy Państwa do nas 1 i 2 maja 2018r. Atrakcji nie zabraknie! Już od 8.00 rano 1 maja, startuje coursing - terenowe wyścigi chartów o Puchar Prezydenta Jeleniej Góry organizowany przez ZKwP Oddział w Jeleniej Górze. Na terenie Stajni Rybnica lokalni sprzedawcy zapraszają na ekologiczne zakupy gdzie odbędzie się Jarmark oraz na pyszne jedzenie. My w Ekofarmie nie zapomnieliśmy o najmłodszych w godzinach od 11.00 do 15.00 zapraszamy na warsztaty plastyczne gdzie dzieci wpisując się w tematykę trwających zawodów będą miały możliwość wykonania masek.

17 kwietnia 2018r

Fajna sobota

W Ekofarmie ostatnio się dzieje, wczoraj odbyły się pierwsze warsztaty stolarskie. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za bardzo miło spędzony czas :) Pogoda nam dopisała, wiec mogliśmy pracować na świeżym powietrzu. Dzieciaki jak zwykle pokazały, że na dużo ich stać, świetnie radziły sobie z malowaniem, papierem ściernym ale i też z wyrzynarką ! Rodzice też mieli co robić, pomagając swoim pociechom w ciężkiej stolarskiej pracy. Jednym słowem WIÓRY LECĄ !

15 kwietnia 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Teraz można powiedzieć, że nasi mali kucharze są naprawdę EKO ! Na wczorajszych zajęciach pogoda dopisała, więc zakładaliśmy swoje ogródki. Zaczęliśmy od przygotowania skrzyń (wyszły same dzieła sztuki :) potem ciężko praca przy przygtowywaniu gruntu i na koniec wysiewanie nasion marchewki, rzodkiewki, sadzenie truskawek i bratków.

13 kwietnia 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Pogoda cały czas dopisuję więc z niej korzystamy. Wczorajsze zajęcia chłopcy zaczęli małą rozgrzewką ruchową na podwórku - była zabawa w samochody - każde autko aby jeździć musiało mieć odpalony silnik, więc wokół Ekofarmy rozbrzmiewało głośnie brrrr wrrrr brrrr wrrrrr :)

12 kwietnia 2018r

Półkolonie w Ekofarmie!

Czas pomyśleć o wakacjach ! U nas wakacje to przede wszystkim dobra zabawa, czas spędzony na świeżym powietrzu, wycieczki, warsztaty kulinarne, plastyczne, kontakt ze zwierzętami i naturą. Zapraszamy do zapisów na półkolonie w Ekofarmie Rybnica!

10 kwietnia 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Bułka z twarożkiem... niby nic trudnego - jednak schody zaczynają się kiedy trzeba ją upiec a twarożek zrobić samodzielni. nasi młodzi kucharze z kolejnym zadaniem poradzili sobie jak zwykle świetnie :) Pachniało świeżymi bułeczkami do tego twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem.... pycha !

6 kwietnia 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

W końcu mamy wiosnę. Nasi mali uczniowie na wczorajszych zajęciach mieli okazję poszaleć na podwórku. Po bardzo ciężkich ćwiczeniach i dotlenieniu organizmu, ćwiczyli na sali rozwiązując bardzo trudne zadania ;)

5 kwietnia 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Wczorajsze zajęcia kulinarne były ostatnimi, które były w tematyce nadchodzących świąt. Była sałatka, były jajka - nie mogła zabraknąć babki wielkanocnej albo jak kto woli piaskowej :D

30 marca 2018r

Niepubliczne Przedszkole "Piątka5"

Sezon na warsztaty wielkanocne zamknęła dzisiaj druga tura dzieciaków z super przedszkola Piątka5 ! W czasie prowadzenia warsztatów w Ekofarmie łącznie wypiekliśmy ok 500 babeczek a odwiedziło nas ok 250 dzieci ! Było super - wszystkie dzieci uśmiechnięte opuszczały nas z koszyczkiem pełnym babeczek. Zobaczcie jak wyglądało to dzisiaj:

29 marca 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Dzisiaj w troszkę mniejszym składzie odbyły się zajęcia logopedyczne. To już ostatnie zajęcia przed świtami wielkanocnymi. Jak zawsze nie zabrakło zabawy, ale ćwiczenia też były intensywne - co widać po minach na zdjęciach ;)

Szkoła Podstawowa nr 3

W Ekofarmie sezon na warsztaty wielkanocne trwa ! Wczoraj odwiedziły nas super dzieciaki ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Jeleniej Górze. Jak zwykle atrakcji nie zabrało: pieczenie babeczek, robienie koszyczków, zwierzęta w minizoo a na koniec zabawa, podczas której dzieci w wyścigach rzędów zbierały jajka.

Przerwa Świąteczna

Ekofarma też świętuje :)

W dniach 30.03 - 3.04.2018r Ekofarma Rybnica będzie nieczynna.

Niepubliczne Przedszkole "Piątka5"

Każdy wie, że aby udał się cały tydzień trzeba go dobrze zacząć. Poniedziałek w Ekofarmie był bardzo pracowity ale nie zabrakło dobrej zabawy. Odwiedziła nas grupa z przedszkola Piątka5 . Maluchy wykonały kawał dobrej pracy: upiekły babeczki, zrobiły koszyczki, odwiedziły zwierzęta no i mimo dosyć mało wiosennej pogody znalazły 60 jajek !

27 marca 2018r

Jarmark Wielkanocny

Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie i świetną zabawę na wczorajszym Jarmarku. Było nam bardzo miło, że zdecydowaliście się spędzić niedzielne (warto tu dodać - słoneczne ;) popołudnie w Ekofarmie Rybnica. Nie brakowało atrakcji, każdy uczestnik warsztatów mógł wykonać własny koszyczek oraz zapełnić go piękną własnoręcznie zdobioną babeczką. Jak zwykle pomysłów na dekorację nie brakowało. Dodatkowo można było nakarmić nasze zwierzęta w minizoo, przekąsić coś dobrego w Stajni Rybnica oraz zrobić świąteczne zakupy na straganach.

Klocki lego okazały się też ogromną atrakcją, dzieciaki oblegały stolik gdzie mogły je do woli układać... a to wszystko dzięki uprzejmości Magdy i Bartka z Prywatnego Muzeum Techniki i Budowli z Klocków Lego w Karpaczu.

Uśmiechy dzieciaków, miłe słowa od rodziców motywują nas do dalszego działania. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w warsztatach i obiecujemy więcej takich atrakcji ! więcej>>>

26 marca 2018r

Wióry lecą !

Młotek, wyrzynarka, szlifierka, piła, papier ścierny to narzędzia, które przydadzą się na kolejnych otwartych zajęciach w Ekofarmie.

Zapraszamy dzieci z rodzicami na warsztaty stolarskie !

Każde dziecko z pomocą rodzica i pod nadzorem instruktorów będzie miało możliwość zrobienia swojego kolorowego wieszaka na ubrania. Wszystkie narzędzia i materiały będą dostępne na miejscu. Zabierzcie ze sobą kreatywne myślenie, dobry humor i przyjeżdżajcie do Ekofarmy !

23 marca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Jajko... symbol życia, narodzin, przemiany. Na wczorajszych warsztatach kulinarnych było naszym motywem przewodnim :) Jak widać zwykłe jajka przeszył przemianę a dziewczyny nadały im nowe życie !

23 marca 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Kolejne zajęcia logopedyczne, które odbyły się wczoraj w Ekofarmie Rybnica przeminęły pod znakiem dobre zabawy. Chłopcy ćwiczyli ale nie zabrakło zabawy w pociąg, memory oraz quiz logopedyczny.

22 marca 2018r

Szkoła Podstawowa nr 6

Trudno w to uwierzyć, biorąc pod uwagę śnieg za oknem ale wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne. W EkoFarmie ruszył sezon na warsztaty wielkanocne. Dzisiaj naszymi gośćmi były super dzieciaki ze Szkoły Podstawowej nr 6. Nie zabrakło atrakcji: wypiekanie babeczek, wyroby koszyków wielkanocnych, przygotowywanie pisanek, zwiedzanie minizoo, szukanie jajek no i oczywiście... zabawy na śniegu !

16 marca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Pracownia kulinarna przygotowuje się do świąt. W każdym domu mamy różne zwyczaje. Na śniadanie wielkanocne jedni jedzą żurek z białą kiełbasą inni jajecznicę, ale chyba sałata jarzynowa, to coś, co znajdziemy na każdym stole świątecznym :D Przy okazji jest to świetny sposób na oswajanie się z jednym z podstawowych narzędzi kuchennych jakim jest nóż ;)

16 marca 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Wczoraj odbyły się kolejne zajęcia z cyklu KLUB MAŁEGO LOGOPEDY. Jak zwykle nie zabrakło atrakcji, chłopcy ćwiczyli, ćwiczyli, ćwiczyli a przy okazji się bawili :)

15 marca 2018r

Ekofarma Rybnica

Muzeum Klocków Lego w EkoFarmie!

Tego jeszcze nie było ! Muzeum Klocków Lego odwiedzi EkoFarmę w trakcie Jarmarku Wielkanocnego 25 marca 2018r. Oprócz atrakcji, które przygotowaliśmy, każdy będzie miał możliwość obejrzenia małej wystawy klocków LEGO. Jest to też świetna okazji aby zaopatrzyć się w "zajączki" - prezenty wielkanocne dla najmłodszych.

14 marca 2018r

JARMARK WIELKANOCNY

Zapraszamy na I Jarmark Wielkanocny organizowany przez Stajnię Rybnica oraz EkoFarmę. Liczni sprzedawcy, oferujący produkty i wyroby lokalne oraz kulinarne specjały wprowadzą Państwa w świąteczną atmosferę w ostatni weekend przed nadchodzącymi Świętami Wielkiej Nocy. Już tradycyjnie w EkoFarmie odbędą się warsztaty wielkanocne dla najmłodszych. Dzieci będą miały możliwość przyszykowania własnego koszyczka wielkanocnego. W naszej kuchni przygotują babeczkę, przy stoisku plastycznym ozdobią pisanki i zrobią koszyczek. Zapraszamy !

12 marca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Przyszedł czas na coś słodkiego. Wczoraj na zajęciach dziewczyny zrobiły naleśniki. Same wyrobiły cisto, potem je smażyły - ku zdziwieniu samych kucharek, okazało się, że to nic trudnego ;) Potem wystarczyło je zawinąć i gotowe !

9 marca 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Nasza grupa małych logopedów się powiększa... czterech prawdziwych facetów poprzez super zabawę uczy się jak poprawnie wymawiać te trudne głoski i wyrazy... jak schować język i jak mówić żeby ktoś ich zrozumiał ;)

8 marca 2018r

Dziki zachód

oferta dla szkół i przedszkoli

Przygotowaliśmy kolejną ofertę warsztatów tematycznych dla szkół i przedszkoli. Tym razem stawiamy na dziki zachód! Celem zajęć jest przybliżenie naszym najmłodszym gościom historii oraz zwyczajów prawdziwych kowbojów.

7 marca 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Wprawdzie fala syberyjskich mrozów pomału nas opuszcza ale nadal za oknem minusowa temperatura. Nic tak dobrze nie rozgrzewa jak pyszna zupa :) Na wczorajszych zajęciach przygotowaliśmy 3 zupy krem, które świetnie rozgrzewały i bardzo ładnie wyglądały...

2 marca 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Kolejne zajęcia z cyklu KLUB MAŁEGO LOGOPEDY odbyły się wczoraj w EkoFarmie. Chłopaki urządzili zawody w dmuchaniu balonów - pewnie nawet o tym nie widzą ale to świetne ćwiczenie logopedyczne. Kilka zdjęć z ostatnich zajęć:

1 marca 2018r

A może... pierogi?

Wczoraj w Ekofarmie odbyły się warsztaty kulinarne. Tematem przewodnim były pierogi... ruskie, z kaszą gryczaną, z kapustą i grzybami oraz z jagodami. Nasi goście sami wyklejali pierogi i je gotowali. Jak zwykle wszystko w bardzo miłej atmosferze - niemalże domowej :) Dziękujemy wszystkim, przybyłym którzy zdecydowali się na pyszny obiad w Ekofermie.

25 luty 2018r

PROCOWNIA KULINARNA

Jak zrobić pyszne danie od podstaw? Wczoraj na zajęciach kulinarnych dziewczyny pokazały jak to można zrobić :) Same zrobiły makaron - używając jajek od naszych małych kurek, potem pesto z bazylii - wszystko razem połączyły i wyszła im pyszna kolacja !

23 luty 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

W tym tygodniu zajęcia z cyklu KLUB MAŁEGO LOGOPEDY wyjątkowo odbyły się we wtorek. Uczestniczy zajęć pracowali indywidualnie - poprzez zabawę ćwiczyli swoje aparaty mowy :)

21 luty 2018r

Wiosna, ach to ty !

oferta dla szkół i przedszkoli

Pomimo, iż zima jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa, my w Ekofarmie myślimy już o wiośnie. Przygotowaliśmy ofertę warsztatów dla najmłodszych uczniów szkół i przedszkoli. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami:

19 luty 2018r

PRACOWNIA KULINARNA

Na kolejnych zajęciach w pracowni kulinarnej było bardzo kolorowo i witaminowo :) Zajęcia zaczęliśmy o teorii a dokładnie od piramidy żywieniowej - następnie sami zrobiliśmy swoje piramidy z ulubionymi produktami a potem zajęliśmy się pracą w kuchni. Każdy z uczestników warsztatów miał mozliwość skomponowania swojego owocowego smoothie, także były bananowo-cytynowe, marchewkowo-jabłkowo-pomarańczowe ale i tez bardziej egzotyczne: kiwi-grant-banan czy banan-liczi-mandarynka.

16 luty 2018r

KLUB MAŁEGO LOGOPEDY

Wczoraj odbyły się pierwsze zajęcia z cyklu KLUB MAŁEGO LOGOPEDY. Dzieci w przyjaznej atmosferze (bo w końcu nie w przychodni ani w gabinecie lekarskim), korzystając z naszej sali zabaw, poprzez zabawę uczyły się poprawnej wymowy. Jeśli Wasze dzieci potrzebują pomocy logopedycznej to zapraszamy do zapisów na zajęcia :)

15 luty 2018r

A może... pierogi?

Kto to będzie kleił !? ;) Zapraszamy rodziców z dziećmi na wspólne klejenie i gotowanie pierogów. Niepowtarzalna okazja, żeby samemu skleić tyle pierogów na ile mamy ochotę, z takim nadzieniem jakie lubimy ! Spróbować nowych smaków, podpatrzeć jak inni robią te małe cudeńka ;)

14 luty 2018r

oferta dla szkół i przedszkoli

Zapraszamy wszystkie szkoły i przedszkola do zapoznania się z naszą ofertą warsztatów wielkanocnych, które wprowadzą dzieci w nastrój świąteczny jednocześnie przybliżając im zwyczaje i tradycje wielkanocne. Wszystko to w formie niezapomnianej zabawy !

13 luty 2018r

Oferta urodzinowa

Pizza party

Poszerzyliśmy naszą ofertą urodzinonową ! Teraz oprócz urodzin z grami i zabawami, plastycznych, magicznych, na koniu, z pieczeniem tortu można zorganizować urodziny z pieczeniem swojej PIZZY !

12 luty 2018r

Warsztaty walentynkowe

Dzisiaj nasza Ekofarma zamieniła się w prawdziwą fabrykę EKOmisiów :) Większość dzieci pierwszy raz miało możliwość szycia prawdziwą igłą i nitką ale byli i prawdziwi mistrzowie krawiectwa ! Każdy z uczestników warsztatów miał możliwość uszycia swojego misia. Zobaczcie jak to dzisiaj u nas było:

10 luty 2018r

Ekofarma Rybnica

Pracownia kulinarna wystartowała !

Dzisiaj odbyły się pierwsze zajęcia w ramach PRACOWNI KULINARNEJ. Tak jakoś wyszło, że to tłusty czwartek :) Pączki były w sobotę, więc nasi EKOkucharze dzisiaj wysmażyli faworki :) Jak zwykle wyszły super - różne kształty i wielkości - generalnie pomysłów nie brakowało. Przy okazji uczyliśmy się wybijania jajek - co nie było łatwe bo nasze kury znoszą naprawdę małe jajka :)

8 luty 2018r

Urodziny w Ekofarmie

Oryginalne urodziny dla Twojego dziecka!

Ekofarma to idealne miejsce na zorganizowanie niezapomnianego przyjęcia urodzinowego. Przygotowaliśmy ofertę, gdzie spośród 5 tematów przewodnich można wybrać coś dla siebie, zgodnie z zainteresowaniami małego jubilata. Urodziny z grami i zabawami, plastyczne, magiczne, na kucyku oraz z możliwością upieczenia tortu ! Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą:

5 luty 2018r

Pączkowe szaleństwo !

Smażenie pączków w tak miłej atmosferze to sama przyjemność :) Bardzo dziękujemy wszystkim łasuchom za obecność i świetną zabawę. Jak zwykle dzieci zaskakiwały kreatywnością i łączeniem składników. Kompilacja tak wielu polew i nadzień na jednym pączków czasami zaskakiwała ;) Rodzice również w świetnej formie, niektórzy z dużym bagażem doświadczenia kulinarnego inni początkowi ale wszystkie pączki były genialne - nawet te niedosmażone w środku ;) Mamy nadzieję, że wszyscy dobrze "rozgrzali się" przed tłustym czwartkiem.

3 luty 2018r

II Turnus półkolonii

Niestety ferie zimowe już za nami :( II Turnus półkolonii w Stajni Rybnica też był mega aktywny. W naszej Ekofarmie i tym razem nie zabrakło kreatywnych zająć. Pierwszy dzień to ozdabianie sali w elementy, które kojarzyły się z feriami zimowymi, malowanie po ścianie wszystko po to aby umilić sobie miejsce i na drugi dzień wypiekać słynne już ciasteczka dla koni :) W przedostatni dzień grupa wykonywała własnoręcznie flo a w ostatni wraz z rodzicami brali udział w zabawie z zadaniami. Zobaczcie sami:

29 stycznia 2018r

Warsztaty walentynkowe

Walentynki... Niektórzy czekają na nie cały rok, inni ich nie obchodzą. My w Ekofarmie chcemy aby to święto było wyjątkowe! Zarówno dla entuzjastów jak i sceptyków. Zapraszamy wszystkie dzieci na warsztaty walentynkowe, na których mali ekofarmerzy przygotują mega walentynkę od serca dla ukochanej osoby.

26 stycznia 2018r

Przystań Twórcza w Ekofarmie

Wczoraj naszymi gośćmi byli uczestnicy półkolonii Przystani Twórczej w Cieplicach. Spędziliśmy razem cały dzień :) Było super ! Zaczęliśmy od poznania naszych zwierząt. Pomoc w obrządkach okazała się bardzo pomocna. Później przyszedł czas na drugie śniadanie. Świeże bułeczki drożdżowe upieczone przez młodych adeptów sztuki cukierniczej były przepyszne, z mlekiem smakowały genialnie a zapach wypieków unosił się jeszcze przez kilka godzin. Jednak to był dopiero początek atrakcji. Wybraliśmy się się do Stajni Rybnica na przejażdżkę na koniach – dla dzieci, które pierwszy raz jeździły na koniach było to ogromne przeżycie. Później wycieczka po gospodarstwie, skakanie na sianie, pierwsze przymiarki do jazdy traktorem – wszystko to na świeżym powietrzu. Pogoda nam dopisała jednak mieliśmy możliwość ogrzania się w Manufakturze EkoSmaku przy przepysznym barszczu. Na drugie danie smażone kiełbaski z ogniska, bułka i ciepła herbata. Wszystkie dzieciaki uśmiechnięte, najedzone, dotlenione i całe w błocie wróciły do Przystani Twórczej ! Bardzo dziękujemy nie tylko dzieciom, ale także wszystkim opiekunom całej grupy za pomoc i świetny dzień !

25 stycznia 2018r

Pączkowe szaleństwo

oferta dla grup przedszkolnych

Zapraszamy wszystkie przedszkola do organizacji warsztatów kulinarnych w Ekofarmie. Tym razem proponowanym przez nas tematem przewodnim są pączki w związku ze zbliżającym się Tłustym czwartkiem. Dzieci pod opieką instruktora będą miały możliwość usmażenia swoich ulubionych pączków. Więcej informacji:

22 stycznia 2018r

I Turnus półkolonii

Pierwszy turnus półkolonii Stajni Rybnica już za nami. Cały tydzień pełen wrażeń. Dziewczyny większość czasu spędzały na koniach w Stajni Rybnica ale u nas w Ekofarmie również się nie nudziły. Każdy dzień był inny. Dziewczyny piekły ciasteczka dla koni, robiły same desery, uczestniczyły w warsztatach plastycznych, rywalizowały w podchodach. A na koniec razem z rodzicami brały udział w zabawie zorganizowanej specjalnie dla nich. Zobaczcie sami:

20 stycznia 2018r

Klub Małego Logopedy

pozalekcyjne zajęcia logopedyczne

Mały człowiek ma bardzo dużo do powiedzenia a każda odpowiedź budzi w nim jeszcze więcej pytań, które czasami trudno jest mu wyrazić wprost. Czasami z braku zasobu słownictwa, czasami z nieprecyzyjnej artykulacji a czasami z chęci zakomunikowania tak wiele w tak krótkim czasie. Tu z pomocą przychodzi Ekofarma, w której to w przyjaznej i zabawnej atmosferze postaramy zwiększyć kompetencje językowe naszych małych przyjaciół. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą zajęć logopedycznych:

16 stycznia 2018r

Tłusta sobota !

Mała rozgrzewka przed Tłustym czwartkiem... Czemu nie? Do takiego dnia trzeba się dooobrze przygotować :) Zapraszamy wszystkie dzieci oraz rodziców do smażenia pączków w Ekofarmie.

12 stycznia 2018r

Pozalekcyjne zajęcia dodatkowe

MAŁY MAJSTERKOWICZ

Czy z ziemniaka da się zrobić zegar? Czy butelkę po wodzie mineralnej da się przerobić na motorówkę? Jak w ciekawy sposób wykorzystać stare zalegające w domu kartony? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukać będziemy na zajęciach z majsterkowania. Poprzez dobrą zabawę i miło spędzony czas postaramy się rozwinąć zdolności manualne i twórcze naszych podopiecznych oraz ich ekologiczne podejście do życia.

11 stycznia 2018r

Ekofarma Rybnica

Ruszają zapisy na zajęcia dodatkowe

Warsztaty kulinarne

Jedzenie to tyle radości... samo przygotowywanie posiłków też jest fajne :) Warto uczyć nasze dzieci jak powstaje jedzenie, co jest zdrowe a co nie. Nauka gotowania to nie tylko super zabawa ale także nauka o otaczającym nas świecie, środowisku, roślinach, zwierzętach, liczenia, abstrakcyjnego myślenia oraz kreatywności. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

10 stycznia 2018r

Ekofarma Rybnica

Oferta dla szkół i przedszkoli!

Zabawa karnawałowa

Miło nam poinformować, iż poszerzyliśmy naszą ofertę o zajęcia dla grup przedszkolnych oraz szkolnych (kl I-III). W okresie od 29 stycznia 2018 r do 13 lutego 2018r zapraszamy wszystkie placówki do zorganizowania w Ekofarmie Rybnica zabawy karnawałowej.

W ofercie oprócz zabawy przy muzyce oraz wycieczce po naszym minizoo jest drugie śniadanie oraz fotobudka !

Karnawał w Ekofarmie to gwarancja dobrej zabawy oraz oryginalnej formy imprezy dla dzieci. Zapraszamy !

4 stycznia 2018r

Ekofarma Rybnica

Ferie zimowe - zapraszamy na półkolonie !

Zapraszamy chętne dzieci na półkolonie zimowe w okresie od 15 do 19 stycznia 2018r.Oferujemy ciekawe zajęcia, kreatywne warsztaty, super zabawę i niezapominane wspomnienia! Aby zapoznać się z naszą ofertę kliknij:   więcej>>>

3 stycznia 2018r

Fajny czwartek

Pomimo, iż nie dopisała nam zimowa aura, ten czwartek w Ekofarmie był mega fajny! Lena, Ola, Iga, Maks, Szymon nie bali się deszczu i razem z nim bawiliśmy się naprawdę świetnie. Zaczęliśmy od pieczenia bułek na śniadanie, byliśmy na spacerze gdzie szukaliśmy inspiracji do naszych masek karnawałowych, zrobiliśmy domowy makaron na dwa sposoby a w międzyczasie się bawiliśmy. Zresztą zobaczcie na zdjęciach:     więcej>>>

28 grudnia 2017r

Półkolonie świąteczne

Nareszcie długo oczekiwana przerwa świąteczna... Wigilia potem Nowy Rok, w szkołach dzieci mają 10 dni wolnego. Niestety wielu rodziców w międzyczasie musi iść do pracy. A dzieci? Wiadomo: babcia, tv, ciasteczka ze słodkim soczkiem na śniadanie, może komuś zostało kilka dni urlopu... jakoś zleci :) My zapraszamy na jednodniowe półkolonie do Ekofarmy !     więcej>>>

19 grudnia 2017r

Urodziny Mai

Wczoraj naszym gościem była Maja - obchodziła swoje urodziny. Była super zabawa, nie brakowało atrakcji: przejażdżka na koniu, skakanie na sianie, karmienie zwierząt, tor przeszkód, tańce a na koniec pyszny tort!     więcej>>>

19 grudnia 2017r

Ekofarma Rybnica

Dziękujemy za udział w warsztatach!

To był dobrze zaczęty weekend, od rana wypiekliśmy kilka mega pysznych serników. Dziewczyny wykazały się ogromnym talentem i kreatywnością... Zresztą zobaczcie sami: więcej>>>

16 grudnia 2017r

Sernikowe warsztaty

Pogoda jaka jest, każdy widzi. Co zrobić z dziećmi aby się nie nudziły ? Tych którzy nie jadą na narty zapraszamy do Ekofarmy na WARSZTATY SERNIKOWE. Wszyscy uczestnicy w luźnej i świątecznej atmosferze upieką swój własny sernik. więcej>>>

12 grudnia 2017r

Bardzo dziękujemy !

Strasznie nam było miło w ostatnią niedzielę. Było piernikowo, kreatywnie, głośno i wesoło - czyli tak jak być powinno przed Świętami :) Bardzo dziękujemy Wam, za tak liczne przybycie i świetną atmosferę ! więcej>>>

12 grudnia 2017r

I Jarmark Bożonarodzeniowy

Zapraszamy na I Jarmark Bożonarodzeniowy organizowany przez Stajnię Rybnica oraz Ekofarmę.Liczni sprzedawcy, oferujący produkty i wyroby lokalne, kulinarne specjały oraz muzyka na żywo wprowadzą Państwa w świąteczną atmosferę w jeden z ostatnich weekendów przed nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Mnóstwo atrakcji zarówno dla dorosłych i najmłodszych. Przejażdżki bryczką oraz na kucyku, spotkanie z Mikołajem. Najmłodszych zapraszamy na warsztaty z wypiekania i zdobienia pierników oraz tworzenia ozdób choinkowych w nowo otwartej sali Ekofarmy. Czas uświetnią Państwu amatorskie zawody skokowe w których wystartują dzieci ze szkółki Stajni Rybnica. Spotkajmy się i razem stwórzmy świąteczną atmosferę.

4 grudnia 2017r

Ekofarma 3,2,1...

Prace w naszej Ekofarmie trwają. Odliczamy dni kiedy zakończymy ostatnie prace wykończeniowe i będziemy mogli zaprosić was do siebie !

7 listopada 2017r

Współpraca

StajniaRybnica           Przystań Twórcza           Prywatne Muzeum Klocków Lego w Karpaczu           Muzeum Konsol i Gier Video w Karpaczu           Uczniowski Klub Sportowy